Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Agnetha - 21 mars 2012 22:24

I morgon ska Mrs L hjälpa mig med blogg och hemsidan. Hemsidan är i stort behov av uppdateringar! Det har runnit mycket flickvänner och pojkvänner under broarna sen dess. Ja, inte mina precis, men den yngre generationens! I övrigt kan det hänt en del också! På  många fronter. Tänkte skriva att jag iallafall är mig lik men är det möjligt jag är det efter nästan två år eller något mer? Vill gärna tro det, men iof, varför då? Var jag bättre då eller trevligare? Vem vet. Dock formar en livet hela tiden så jag har nog ändrats jag med. Jag tycker jag berikas med nya erfarenheter och får nya upplevelser hela tiden. Inte nödvändigtvis alla av godo, men nu är ju livet så, ömsom vin - ömsom vatten.


Varit på planeringsmöte m Inger och Arne i kväll, angående att fadderbarnet kommer till Sverige i sommar. Intus ordnar läger för avgångsklasserna på Lielplatone på Skogshem i Simonstorp. Det blir roligt att träffas och lära känna varandra lite mer.


Varit på hundkurs en stund. Har inte varit så där på hugget några dagar, trött och hängig,  å så skulle jag ju bort ikväll så det blev en stund iaf. Jag hann träna några minuter var m Rozta och Micki.  Sen var det fika. Och social samvaro piggar alltid upp. Att fika i den varma vårsolen som gästat oss idag var balsam för själen. Att bara vara. Oftast har vi för lite av den varan. Det ligger i tiden. Så har jag ju tur av en viss orsak, som har lite fördelar att jag kan komma på hudnkurserna och bara gästa lite, då ork eller arbete lägger hinder i vägen.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards